Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

We gaan vanavond met een chocoladefontein bezig, alleen hebben we niks in huis kunnen halen. Weet iemand wat je gewoon erin kan doen?

Winkels zijn dicht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.5K
Amadea
12 jaar geleden
Eerste zondag van de maand zijn in de grotere steden winkels open. Dus bijvoorbeeld bij Hema kan je er spullen voor kopen. En vanaf 16.00 uur zal er ook een grote supermarkt open zijn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Je zou eventueel bij een tankstation nog iets kunen halen zoals fruit spek marsh mallows etc.
Ook zou cakeblojes een goede optie kunnen zijn of lange vingers.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Is de supermarkt ook dicht? Raar..

Toegevoegd na 27 seconden:
Zo niet, aardbeien zijn heerlijk bij een chocolade fontein.

Toegevoegd na 45 seconden:
En meloen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruit (bijna alles mogelijk), spekjes, lange vingers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plakjes banaan, blokjes appel, peer, ananas & perzik (uit blik ),partjes sinaasappel, graham crackers, zout pretzels of zoute sticks hoe gek het ook klinkt, caramels, popcorn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna alle soorten fruit en noten zijn mogelijk. Misschien zijn pepernoten een idee.

Toegevoegd na 2 minuten:
Alleen gezouten noten zijn volgens mij niet erg lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Limonade gaat ook goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Limonade in een chocoladefontein? Als je het nou eerst tot waterijslollies zou hebben bevroren kan ik 't me voorstellen, maar anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dacht hij/zij dat de vraagsteller bedoelde dat de chocolade voor de fontein op was, en er dus een limonadefontein van zou kunnen maken? Maar zelfs dat lijkt me niet echt een goed idee.
Je kunt er flensjes, pannekoeken of poffertjes bij bakken als je geen koekjes, cake of spekkies in huis hebt. Pannekoeken kan je goed in puntjes of repen verdelen die je oprolt en in de chocolade doopt. Je kunt er dan ook nog een stukje fruit bij steken als je dat vers in huis hebt. Anders kan fruit uit blik, dat niet te zacht of te klein is, ook op tafel. Ananas bijv. of kersen uit glas. Neem je fruit zoals appel, peer, banaan wél even met citroensap bedruppelen. Dat proefje niet echt maar verhindert wel dat je na enkele minuten bruin gekleurd fruit op tafel hebt staan.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
Er zijn vele mogelijkheden met een chocoladefontein.
Misschien heb je enkele van deze dingen nog in huis:
speculaas
pepernoten
ananas
druiven
banaan
lange vingers
noten
stukjes cake
popcorn

Toegevoegd na 5 minuten:
nougat
spekken
amandelkoekjes
mandarijntjes
zelfs soepstengels!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding