`s avonds na de maaltijd (binnen het kwartier) krijg ik alweer trek. Niet in snacks ofzo maar in een echte maaltijd. Wat kan ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ruimere portie opscheppen tijdens de maaltijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms eet ik wel 3 borden avond eten. Nog meer is geen oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens langzaam te eten en tussendoor veel water te drinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
he bah als het moet! water drinken tijdens het eten (of iets anders drinken) vind ik zo vies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn lichaam is niet meer in de groei (hooguit in de breedte ;) ) Overdag werk ik en drink daar de hele dag thee (6 koppen) Het is ook niet zo dat ik er van aan kom, maar voor mn cholesterol lijkt het me niet gezond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet je veel snelle koolhydrate (witte pasta, rijst en dergelijke ?). Daar krijg je inderdaad snel weer honger van. Probeer eens volkorenproducten, veel groente en wat meer eiwitten ?
Kimath
12 jaar geleden
wat eet je precies bij een gemiddelde avondmaaltijd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal bestaat een maaltijd `s avonds voor mij uit aardappelen, groente en vlees. Eens per week eten we rijst of pasta. Na het eten neem ik altijd vla of yoghurt. Ik ben gek op groenten dus daar neem ik altijd al extra van.

Antwoorden (4)

Je hebt speciale pillen op kruidenbasis van bloem of vogel, die de honger en trek stillen! Gewoon homoepatisch en te koop bij meerdere drogisten of kruideniers. Helpt erg goed. En het kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet vergeten een zoet nagerecht te nemen. dan stabiliseerd je suikerspiegel( vla of yoghurt bv)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk stijgt na het eten je bloedsuiker spiegel waardoor je dat honger gevoel krijgt. Eet eens een appel op zo'n moment dat helpt meestal wel.
Ook over de hele dag voldoende eten, om de 2 uur helpt die ' piek' voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens naar dat film http://www.forksoverknives.com/
toen ik het zag, begreep ik wat voor voedsel gezond voor de mensen is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit helpt mij niks met mijn probleem.