Tuurlijk...kijk maar bij de HEMA, AH, Vroom en Dreesmann vaak tegen aantrekkelijke kortingen. Daarbij is chocolade heel lang houdbaar....dus sla maar lekker in voor volgend jaar. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, maar meestal maar tot een paar dagen na Sinterklaas. Ze zijn dan ook nog eens goedkoper!
bamibal
12 jaar geleden
Ja, nu bijvoorbeeld kun je ze voor de helft van de prijs kopen. Dus ik zou zeggen sla je slag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vandaag nog gekocht bij de Aldi E 0,25 perstuk.
Alle supermarkten en levensmiddelenzaken hebben altijd spullen over. Ook na andere feestdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 maand van te voren kan je ze al kopen, en na sinterklaas tot ze op zijn. (: nooit zien liggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt nog steeds chocoladeletters kopen voor een korte periode. Dit zijn namelijk de onverkochte letters in de aanbieding.