Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoelang mag je taart bewaren in de koelkast??

Ik ga zo taart halen voor mijn collega's maar niet de helft is nu aanwezig en de andere helft van het weekend pas.

Kan ik dan beter nu gewoon een grote taart halen of eventueel een wat kleinere en dan van het weekend nog een keer hetzelfde??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
28K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beter uit voorzorg nu een kleinere en in het weekend nog iets vers kopen. Voor jezelf kun je taart best een paar dagen bewaren (en afwachten hoe lang het er nog lekker uitziet), om te trakteren vind ik wat anders... tenzij je rotcollega's hebt natuurlijk ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de koelkast 2 a 3 dagen. Voor langer bewaren een diepvries gebruiken.

Misschien is het beter (en lekkerder) om twee keer een kleine taart te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag een taart in de koelkast bewaren zo lang als jij wilt (of zo lang je werkgever dat toestaat). Ik zou hem dan echter niet meer eten.

Het is nu dinsdag, als je nu een taart haalt, dan is die overmorgen meestal al lang niet meer zo lekker, dus ik zou er dan voor kiezen om twee keer een kleinere taart te halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding