Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een substituut voor Lay's chips?

Ik moet voor een opdracht voor school de substituten voor chips analyseren, ik weet niet precies wat dit inhoudt. Zou iemand mij een korte analyse kunnen geven? het gaat dan niet om huismerken chips of bijvoorbeeld Croky, want dat zijn concurrenten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Kun je dit niet op school vragen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een substituut is een vervangend goed voor iets. In het geval van chips zouden dat dus pinda's of andere nootjes, zoutjes zoals wokkels of kaaskoekjes en dergelijke kunnen zijn. Ook Pringles voldoen hieraan, omdat die niet van pure aardappelschijfjes, maar van aardappelvlokken worden gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het gaat om iets anders dat je kunt geven ipv chips.
Wij thuis gebruiken vaak kroepoek ipv chips.
Je zou echter ook kunnen denken aan de groentechips, die in meerdere winkels tegenwoordig te koop zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb ook eens appelchips gehad, erg lekker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, die maak ik zelf wel eens, heel erg lekker en veel gezonder dan normale chips.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe maak je die zelf dan? Want ik kon het niet meer vinden in de winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingredienten: Appels Schil de appels, snijd ze in vier partjes en verwijder het klokhuis. Verdeel de partjes in dunne schijfjes. Bekleed een bakplaat met bakpapier en leg hier de schijfjes appel op. Zet de bakplaat in de oven en laat de appelschijfjes in ca. 90 minuten in de oven drogen tot het krokante chipjes zijn geworden. Haal de appelchips uit de oven en laat ze afkoelen. 't is alleen jammer dat ze zo snel op zijn.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe warm zet je de oven ongeveer?
Bedankt trouwens, eens proberen binnenkort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, best wel essentiele informatie vergeten.
100 graden
Een substituut, substitutiegoed of vervangingsmiddel is in de economie een product dat als gedeeltelijke of volledige vervanger kan dienen voor een ander product vanuit het oogpunt van de afnemer, bijvoorbeeld de consument.

Een kop koffie kan door sommige consumenten bijvoorbeeld gezien worden als een substituut van een kop thee, daar deze hetzelfde vullende effect heeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Substitutiegoed

Een substituut-product is een product dat niet hetzelfde is als het jouwe, maar wel in dezelfde behoefte voorziet. Een substituut-product voor brood is bijvoorbeeld de ontbijtdrank.
Waarom eten mensen lay's chips.
Omdat die goedkoper zijn dan de andere merken?
Dan zoek je iets wat niet duurder is,
maar wel hetzelfde snack-gevoel geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding