Hoe kan ik mijn sigaret "strakker" rollen?

Ik probeer nu al een tijdje sigaretten te rollen. Maar ik slaag er niet in de sigaret strak te houden. Vanaf dat ik mijn vloeitje naar binnen schuif komt mijn hele constructie los, en valt mijn filter er weer uit en ziet de sigaret er uit als een vodje. Iemand tips?(of een goede tutorial op sigaretten rollen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet roken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwaar irritant dat ongevraagd advies, ik denk dat je er inmiddels wel vanuit kan gaan dat ALLE rokers ALLE risico's weten en zo'n peuk bewust aansteken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dit zet je bij eten en drinken? Lekker logisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stop er toch gewoon mee, probleem opgelost dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het niet bij eten en drinken gezet, dit heeft het moderatieteam gedaan. En ja ik weet dat stoppen ook een oplossing zou zijn.

Het beste antwoord

Het is me niet helemaal duidelijk of je doelt op het draaien van shaggies-met-filter of dat je probeert hulzen te stoppen (wat niks met rollen te maken heeft).

Als je echt draaien bedoelt : probeer het eens met de plakrand naar je TOE. Verdeel de tabak goed (eventueel op dikte van de filter), rol een paar keer dubbel, en vouw dan dus niet met je duimen maar met je middel/wijsvingers het papier naar binnen toe. Zo heb ik het mezelf na een tijdje knoeien geleerd - jaren geleden- en het werkt veel makkelijker en beter.

Als het om hulzen stoppen gaat : tabak beter verdelen, goed aandrukken (gaat meer in dank je denkt), en het KAN ook aan de kwaliteit tabak / hulzen EN hulzenstopper liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is voor het eerst perfect gelukt om die manier, even wennen, en het zou nu altijd moeten lukken zo, bedankt!

Andere antwoorden (3)

Je moet je duimen niet haaks op het papier houden, maar naar binnen draaien. Dus de lengte van je duimen parallel aan het te rollen sjekkie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rol je een filter in je sigaret? Is het niet handiger om zo'n apparaatje te nemen. (Verkrijgbaar bij elke sigaren boer) je neemt dan je eigen shag, of zo'n groot pak en losse hulzen. Je "schiet" dan als het ware de sigaretten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik zou of gaan klikken (filtersigaretten 'schieten') of het filter weg laten.

sterben tut mann immer so, schneller gehtst mit marlboro