heb gister een grote pan chilli concarne gemaakt maar is te pittig wat kan ik doen??

heb teveel cayennepeper gebruikt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

In plaats van suiker toevoegen, kan je een klein beetje (appel)stroop toevoegen. Dit zorgt voor minder pittigheid en een natuurlijke zoetsmaak. Op Internet kun je diverse recepten vinden waarin bruine bonen en stroop worden gecombineerd omdat de combinatie behoorlijk goed smaakt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, inderdaad een goede combinatie heel simpel.

Andere antwoorden (4)

Je zou er wat suiker onder kunnen doen dat neutraliseert de pittige cayennepeper een beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is een blikje mais erdoor doen een idee?
Lekker knapperig ook.

En op je bord wat brie in blokjes snijden, en dan de hete chili erover, en even doorroeren voor je gaat eten is ook erg lekker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een klein scheuute koffiemelk erdoor. Dit helpt echt.

Toegevoegd na 1 minuut:
scheuute=scheutje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zure room erdoorheen mengen en een slaatje erbij eten als tegenhanger van de pit.