Als er prei in de frigo ligt of in mijn berging riekt het daar zo enorm naar op die plaatsen, kan je preigeur verhinderen of minimaliseren als je die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
bewaar ze bij de supermarkt - daar zijn ze voor

Antwoorden (2)

Met de huidige temperaturen kun je de prei ook prima buiten bewaren. Wel op een vorstvrije plek.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus bijvoorbeeld in een oude krant draaien en op het terras leggen is goed? Droogt de prei dan niet uit van de koude buiten?
In een plastic zak stoppen en die goed dichtbinden. Desnoods die zak in een andere zak en die ook dichtbinden.

Of een plastic doos met deksel kopen en de deksel met tape vastplakken zodat er geen lucht uitkomt.