Kan je beef jerky in grotere verpakkingen kopen?

Als ik beef jerky in de winkel vind, zijn het altijd kleine verpakkingen, en met maar heel weinig ( kleine stukjes ) beef strips erin, en het is ook niet zo heel goedkoop. Zijn er winkels die ze in grotere verpakkingen verkopen, voor minder geld (of even duur als de kleinere verpakkingen)? Het mag best van een onbekend merk zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Ja die zijn er, je kan ze op hun site bestellen.

•25 gram :: € 1,69
•85 gram :: € 5,37
•Boxed 12 x 85 gram :: € 56,86
Tip :: Bespaar € 7,50 op de Box en € 6,93 op de verzendkosten

Ook raad ik je aan om bij een grotere toko te kijken, vooral bij de grotere chinese toko's vind je soortgelijk product wel eens in de diepvries.