Kan je beef jerky in grotere verpakkingen kopen?

Als ik beef jerky in de winkel vind, zijn het altijd kleine verpakkingen, en met maar heel weinig ( kleine stukjes ) beef strips erin, en het is ook niet zo heel goedkoop. Zijn er winkels die ze in grotere verpakkingen verkopen, voor minder geld (of even duur als de kleinere verpakkingen)? Het mag best van een onbekend merk zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja die zijn er, je kan ze op hun site bestellen. •25 gram :: € 1,69 •85 gram :: € 5,37 •Boxed 12 x 85 gram :: € 56,86 Tip :: Bespaar € 7,50 op de Box en € 6,93 op de verzendkosten Ook raad ik je aan om bij een grotere toko te kijken, vooral bij de grotere chinese toko's vind je soortgelijk product wel eens in de diepvries.

Zelf koop ik wel houdbare spullen geregeld via Ebay, en kan je "klauwen vol geld soms schelen" ;) Kijk ook hier eens bv? http://www.ebay.nl/itm/Beef-Jerky-500g-/230687373890?pt=UK_Home_Garden_Food_SM&hash=item35b609fa42 of type bij zoeken dit in en dan met je favoriete smaak enz?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100