Welk broodrooster maakt ook goede tosti's?

Mijn broodrooster maakt tosti's waarvan de buitenkant bruin is, en aan de binnenkant is de kaas nog niet gesmolten.
Ik wil een betere, maar ja mag apparaten nooit uitproberen in de winkel.
Dus wie weet een broodrooster met een goeie tosti-functie?

Toegevoegd na 44 seconden:
ja mag = je mag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

Dat vindt ik die met een knijphouder. Die van mij heeft helaas pas de geest gegeven na jarenlang gebruik, dus ik moet nog een nieuwe kopen en het is niet wat ik had, maar ik bedoel deze soort.

Het voordeel is dat de boterhammen zich er goed vast inklemmen waardoor er geen warmte verloren gaat doordat je het ook ietwat in elkaar drukt, en je krijgt een heerlijk knapperige buitenkant.

Ik heb vorig jaar mijn dochter ook een gekocht, en ga hem zeker binnenkort zelf ook weer aanschaffen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Die wat ik had zat ook nog een uithaalbaar en makkelijk schoon te maken laadje onder waar de kruimels en evt uitgelekte kaas invielen. daar zou ik dan ook zeker even acht opgeven als je er een zou willen aanschaffen.

Toegevoegd na 7 minuten:
acht opgeven = acht op geven = op letten. Mijn dialect nam in mijn enthousiasme even de overhand ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Tosti ijzer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb er 1 van Bestron, zijn 2 grote grillplaten en is geschikt voor tosti's, vlees en vis, het apparaat is zo groot als een laptop en is van andere merken ook te koop, oa Tefal en Princess
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kenwood TTM312 Broodrooster

Deze innovatieve toaster doet veel meer dan alleen het roosteren van brood. Je ontbijt of lunch wordt veel uitgebreider nu je snel en gemakkelijk ook bagels, wafels, worstenbroodjes, ciabatta's, pistoletjes of croissants kunt toasten in deze broodrooster. Door de verstelbare broodopening past elke broodsoort hier gemakkelijk in en deze toaster heeft ook een handig rekje, ideaal voor het maken van tosti's.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.digideals.nl/nl/huishoudelijk/keukenmachines/kenwood/ttm312-broodrooster/p23594?ref=beslistnl