Hoe kun je afvallen zonder groente te eten wel fruit

Weet jij het antwoord?

/2500

Elke dag alleen een sinaasappel eten. Dan val je vanzelf af. Wel water blijven drinken, anders ga je dood.

Om te beginnen. 2 l water per dag drinken en als je van fruit houdt, eet dan voor dat je normaal je avond eten eet, een appel, er zit namelijk een bepaald stof in een appel die erg voor zorgt dat je snel vol zit en als een appel eet voordat je aan je avondeten begint dan zul je weinig eten.

Door minder suiker en vet te eten en te zorgen dat je minder eet dan dat je verbruikt. Groenten zijn gezond en worden in elk dieet aanbevolen omdat ze weinig calorieën bevatten. Wanneer je niet van groenten houdt, eet dan soep (als je dat lust :-)

Natuurlijk kun je afvallen zonder groente te eten. Daar hebben die groente helemaal niks mee te maken. Je valt af door meer calorieën te verbruiken dan je verbrandt. Dus: minder calorieën op te nemen dan je verbruikt. Het beste is natuurlijk om gezonde calorieën te nuttigen, maar als jij bij je aardappelen of pasta liever een appel of sinasappel eet dan een lepel groente dan kan dat best. Het punt is vooral: Hoe kom je aan dat lekkere volle gevoel wat je wel krijgt van een bord bonen (gezond) en ook van een bord frites (ongezond en vet), maar niet van een trosje druiven ( erg zoet en vult niet). Gewenst gewicht voor een toekomend politie-agent de centimeters boven de meter maal 1.05. Dus als je 1. 70 bent 70 x 1.05 = .... Succes.

Van groenten eten val je niet af hoor. Ook in groenten zitten calorieen. Als je dus een dieet volgt en daar ook nog eens de groenten uit schrapt, zul je meer afvallen. De vraag is waarom je het zou willen, je mist een hoop voedingsstoffen. Dieten zonder groenten is niet gezond.

Als het je alleen gaat om gewicht te verliezen dan zijn we gauw klaar: gewoon helemaal stoppen met eten, hoewel je met het eten van alleen maar fruit ook een aardig eind komt. Als je er ook nog gezond bij wilt blijven wordt het een stuk ingewikkelder. Geen fruit en wel groente is niet zo'n probleem, omdat je met groente in principe bijna alle benodigde vezels, mineralen, vitamines, koolhydraten en eiwitten wel binnen kunt krijgen. Eet je wel brood, rijst pasta, vlees, vis, kaas en eieren, geen groente en wel fruit, dan loop je toch het risico op tekorten van een aantal vitamines en spoorelementen. Die kun je met supplementen wel aanvullen maar de vraag is altijd of dat voldoende is. Het blijft surrogaat. Vergeet bovendien niet dat fruit wat vezels, meer of minder vitamine C en verder vooral slechts energie levert in de vorm van suiker.

Eet met mate en let op het aantal vetten, koolhydraten en kilocalorieën dat je binnen krijgt.

Drink veel groente te (vult de maag en vertraagt de spijsvertering) en eet rood fruit en rode groente (liefst rauw, dat is beter voor de spijsvertering). Minder voorbewerkt voedsel (bijvoorbeeld volkoren zuurdesembrood) is beter dan voorbewerkt voedsel (zoals witbrood).

Ten eerste geen pakjes drinken drinken bijv. dubbel frisss taksi wicky omdat daar zuren in zitten die slecht voor je zijn en er zit veel suiker in daar je meer bijkomt. Dus drink water. Niet bananen eten want daar wordt je wat dikker op. Appels kiwi manderijn bijvoorbeeld wel goed. Voor de rest gewoon brood en melk enz.

veel water drinken en een sportprogramma voor jezelf maken als je al een uur perweek sport maar woon je ver van school ga dan niet met de auto maar met de fiets maar als je 15 km of meer van school woont ga dan maar beter met de auto maar ook een gewone wandeling kan helpen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100