Dit komt voor, naast de meest populaire drank Apfelschorle (appelsap met bruisend mineraalwater).
Bier in een glas van 0,4 of 0,5 liter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is in duitsland nu ook verboden,maar voor 20 jaar terug,heb ik er ook een klus gehad,en men dronk daar s,morgens om 10 uur al vrolijk een fles bier,dat was heel gewoon,en niemand deed daar moeilijk over.
ik praat dan nu over de bouw,maar dat gebeurde hier in holland ook nog weleens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebeurd nog steeds, echter grote bedrijven hebben het verboden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was vorige week in Duitsland voor een opdracht en tijdens de heerlijke lunch, dronken we ook bier.
Het was een klein bedrijf en men vertelde ook dat het in grotere bedrijven absoluut niet meer gebeurde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net zo als sommige fransen wijn bij de lunch drinken, zullen sommige duitsers bier bij de lunch drinken!