Waarom passen er maar 28 koffiepads in het bewaarbusje?

In de meeste verpakkingen zitten 36 pads, maar in de meeste bewaarbusjes krijg je er maar 28 - met moeite 30... Ik blijf altijd zitten met een paar losse pads...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een grote samenzwering. Ze zijn allemaal tegen je.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat mensen zoals jij zich daar dan aan gaan irriteren en er een paar bijkopen...

Nooit op gelet dat dat met veel verpakkingen gebeurd, de beschuitbus uitgezonderd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord moet ik je schuldig blijven. Maar het is niet alleen met koffiepads het geval er zijn veel meer voorbeelden van te noemen. Te gek voor woorden eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zodat je er nog een paar ergens anders bewaart, en als je dan smorgens er achter komt dat de pads op zijn dat je niet chagrijnig hoeft te worden en je nog snel een pad kan pakken en op tijd eraan denkt om nieuwe te kopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hypothese:
Het heeft te maken met standaard maten.
Bij mij in huis heb ik veel andere potten en bussen in de keuken, voor suiker, bloem e.d. Het standaard Blokker spul zal ik maar zeggen. Veel van deze potten en bussen zijn net zo lang als het bewaarbusje voor de pads. Dit kan geen toeval zijn :)