Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom passen er maar 28 koffiepads in het bewaarbusje?

In de meeste verpakkingen zitten 36 pads, maar in de meeste bewaarbusjes krijg je er maar 28 - met moeite 30... Ik blijf altijd zitten met een paar losse pads...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is een grote samenzwering. Ze zijn allemaal tegen je.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Omdat mensen zoals jij zich daar dan aan gaan irriteren en er een paar bijkopen...

Nooit op gelet dat dat met veel verpakkingen gebeurd, de beschuitbus uitgezonderd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord moet ik je schuldig blijven. Maar het is niet alleen met koffiepads het geval er zijn veel meer voorbeelden van te noemen. Te gek voor woorden eigenlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zodat je er nog een paar ergens anders bewaart, en als je dan smorgens er achter komt dat de pads op zijn dat je niet chagrijnig hoeft te worden en je nog snel een pad kan pakken en op tijd eraan denkt om nieuwe te kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hypothese:
Het heeft te maken met standaard maten.
Bij mij in huis heb ik veel andere potten en bussen in de keuken, voor suiker, bloem e.d. Het standaard Blokker spul zal ik maar zeggen. Veel van deze potten en bussen zijn net zo lang als het bewaarbusje voor de pads. Dit kan geen toeval zijn :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding