Weet iemand een site met een goede prijslijst van de McDonald's?

Ik heb op internet al wat rondgesnuffeld, maar er is niet veel te vinden. Op 1 site staat dat een Big Mac 3€ kost maar dat klopt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
12 jaar geleden
Site van de McDonalds zelf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is volgens mij geen prijslijst te vinden via internet.

Antwoorden (2)

De lijst in de bron is geüpdatet op 1 september 2011, dus waarschijnlijk goed up to date. Waarschijnlijk de zelfde lijst als je zelf al gevonden had.

De €3,- voor een BigMac klopt wel, echter is deze icm. een menu (met frites en frisdrank) een stuk goedkoper (zie de voordeelmenu's). Ze maken een losse BigMac zo duur, omdat ze liever een heel menu verkopen.

Ook wordt er geen rekening gehouden met de "euroknallers", omdat deze maandelijks veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt gevraagd om een prijslijst, niet om een menulijst...