Kip met een krokant laagje eromheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pasta van fijn gemarineerd kippenvlees en kippenhuid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ingredienten: mechanisch gesepareerd kippenvlees, water, gemodificeerd zetmeel, zout, kruiden (gistextract, zout, tarwezetmeel, natuurlijke smaakstof, saffloerolie, dextrose, citroenzuur, rozemarijnextract), natriumfosfaat, mono- en diglyceriden van vetzuren. Eibeslag en paneermengsel: water, bloem, vitamine B: niacine, ijzer, thiamine, riboflavine, foliumzuur), gemodificeerd geel maiszetmeel, zout, rijsmiddelen (zuiveringszout, natriumpyrofosfaatzuur, natrium aluminium fosfaat, monocalciumfosfaat, calciumlactaat), tarwezetmeel, koolzaadolie, maisolie, sojaolie, gehydrogeneerde sojaolie met tert-buthylhydrochinon (TBHQ) en citroenzuur om versheid te waarborgen. Dimethylpolysiloxaan toegevoegd als antischuimmiddel

Dit zijn de ingreidienten die er in een kipnugget zit van macdonalds. Als je de site verder leest, word je er niet vrolijk van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet best!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent mij voor +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mwa, het lijkt vaak erger dan dat het is. Als het echt zo erg zou zijn, dan hangt McDonalds binnen de kortste keren aan de schandpaal. Kijk maar eens vaker op verpakkingen van voedsel, daar schrik je je ook de rambam van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het is echt zo erg.....Dat geldt voor de meeste junkfood rotzooi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er mis mee dan? Wanneer je bij alledaagse voedingsmiddelen van alles wat er in zit de scheikundige namen vermeldt, zou het er net zo erg uitzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom eet ik die rotzooi ook allemaal niet :o)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus prima tijdens de zwanger schap :)foliumzuur vita d en 2x citroen tjonge jonge een gezondheid snack :)
De keuringsdienst van waarde heeft er een fantastische aflevering over gemaakt. Wil je dit graag weten omdat je vaak eet en er lekker van geniet. Misschien dan niet helemaal verstandig om die aflevering te kijken...