Welke filialen zijn op de grens van Duitsland en Nederland ten hoogte van Enschede?

Toegevoegd na 40 seconden:
Welke winkel van lidl bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van welk bedrijf? Zo kan niemand de vraag beantwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek je in Duitsland of in Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duitsland, sorry ik had de vraag al bewerkt.

Het beste antwoord

In Gronau, echt net over de grens bij Enschede. ( zegt mij niets, maar als Enschedeër waarschijnlijk wel )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van Lidl kun je een filiaal check doen; vul maar eens Enschede in; krijg je een hele waslijst met postcodes. Zo te zien ligt Glanerbrug het dichtste bij de grens. Of bedoel je dat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik bedoelde net over de grens, dus een winkel in Duitsland zoek ik.