Hoeveel calorieën zitten er in een zakje noodle soep van cup-a-soup?

Zakje weggegooid en ik weer het niet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Dan heb je het dus al op, maakt toch niet zoveeluit? Ik denk iets van 200 ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat het niet op de verpakking, bij kcal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt af van de smaak.
Ik heb ze ook wel eens.
Is ongeveer
tussen de 40 en 80 calorieën.
Kip en tomaat en tuinkruiden zit in ieder geval het minste in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka heeft gelijk.
Ik ben in de war met drinkbouillon.
In noodle soep zit meer,zeker wel 200 calorieën ongeveer.
Ritsuka
12 jaar geleden
Hoe is het nu met je zelfbeeld trouwens, vind je jezelf nog te dik?
Want in combinatie met die vraag maak ik mij lichtelijk zorgeb of je niet obsessief kcal aan het tellen bent.
Ik kan dit natuurlijk niet goed beoordelen vanaf hier, maar ik vind het een beetje zorgwekkend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat al wat beter. Ik heb hulp gezocht. Ik vind mezelf nog steeds lelijk en dik maar probeer nu 2000 cal op een dag te eten. Af en toe doe ik een prik dag en dan tel ik het of ik dit werkelijk eet. Dankje voor je zorg.
Ritsuka
12 jaar geleden
bedankt voor dit te laten weten, goed om te horen dat je hulp hebt. Sterkte meid, dikke duim omhoog dat je zo goed bezig bent nu.

Antwoorden (3)

Is het het zakje wat op de afbeelding staat in mijn bron?

Zo ja, dan zijn daar de calorische waarden.

Zo nee, ik ken geen noodle-soep van cup-a-soup, dus kan ik je niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit verschilt per smaak, maar staat op de achterkant van elk zakje. ik weet dat in de smaak kip 360 kcal zit, bij de andere smaken zitten er ongeveer tussen de 300 en 400 kcal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een zakje Kerrie Noodles van Campbell's zitten 443 Kcal per 200 gram. Altijd makkelijk om bepaalde merken met elkaar te vergelijken. Die van Cup-a-soup ken ik niet. Succes!