Wie weet een zaaltje voor 15-20 personen in Rotterdam waar ik mijn 50e verjaardag kan vieren?

Toegevoegd na 56 minuten:
Ik zoek met name voor een borrel/high tea

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Bihata Groep B.V.
Weerestraat 17

.......helaas hebben ze geen site.

Dit is een tap service die een mooie showroom heeft die hij verhuurt. Volgens mij een prima prijs, echter is max 20 wel heel weinig hoor.
12 jaar geleden
Je zou kunnen informeren bij kerken, die hebben vaak zaaltjes incl. keuken en genoeg tafels/stoelen. Vaak wordt hier weinig voor gerekend (ze hoeven er geen echte winst mee te maken) en uit ervaring weet ik dat soms zelfs de koster/beheerder komt helpen met het schenken van koffie etc.. Ook is parkeergelegenheid/bereikbaarheid geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lommerrijk aan de Straatweg in Hillegersberg. Een bekende heeft daar pas nog een tea gegeven voor plm. 25 personen. Goed bereikbaar met openbaar vervoer en er is ook nog parkeergelegenheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt er ook nog bowlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het zaaltje van Honbalvereniging Sparta Feyenoord kunnen proberen.