Hoe heten deze snoepjes?

Gekocht bij de kruidvat (schepsnoep), worden ze nergens verpakt verkocht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Het zijn géén jellybeans. Jellybeans zijn boonvormiger en hebben een kleverige kern met een hard suikerlaagje. Deze dingen zijn rond, hebben een dunner laagje aan de buitenkant en een iets taaiere kern.

Haribo heeft ze, maar alleen in mixverpakkingen voor zover ik weet. Ik weet dus niet of ze echt een naam hebben, maar het zijn in ieder geval geen jelly beans.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jellybeans
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jelly beans hebben de vorm van een boon (dus niet rond).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor dit zijn inderdaad geen jelly beans.
Ze heten Jellybeans en kan ze in een zak krijgen en in een plastic-tonnetje.

Toegevoegd na 35 seconden:
Bij de Candyshop kan je ze kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn overduidelijk Jelly Beans. die verkopen ze erg veel in Engeland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmm lekker, maar op de pakjes van haribo staat dragees of dragibus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jelly beans verkrijgbaar bij Jamin voor 1,99

Heerlijke jelly beans van de Jelly Bean Factory (als beste getest) in een tube met maar liefst 36 smaken. Geniet van alle verschillende combinaties. Proef en je bent verkocht! Daarnaast zijn deze jelly beans glutenvrij gelatinevrij, kosher en halal.