Hoe veel mensen hebben een stuk fruit al in hun handen gehad voor jij het, als consument, vasthebt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.. laat staan eroverheen geproest en geniest, met ongewassen handen eraan gezeten etc... en doch schijnt 2 stuks per dag gezond te zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet of ik het antwoord op deze vraag wel WIL weten, haha!

Het beste antwoord

Ai... ik vraag me af of ik ooit nog fruit kan kopen zonder aan deze vraag te denken....

Hoe dan ook:
Ik denk gemiddeld een stuk of 20 mensen.
Inderdaad de plukkers, de verpakkers, de tussenhandel, de vakkenvullers, de mensen die besluiten dat het andere appeltje toch net iets lekkerder in de hand ligt... of toch die andere of toch....

Mmmmm... Ik koop de volgende keer wel appelmoes geloof ik... verhit tot 100 graden :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gemiddeld 5,

1 - bij het plukken
2- bij het uitsorteren
3 - bij het inpakken
4 - bij het uitpakken en in de schappen te leggen.
5 - bij de kassa
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4,5- in de winkel, het keuren door de koper. +1
Het antwoord van antwoordman zit volgens mij wel goed,alleen als ik zie hoeveel mensen een appel vastpakken,voelen bekijken,er in knijpen en alles meer, en dan weer terugleggen,kom je soms wel aan 15 keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, en dat is een hele goede reden om het fruit te wassen!! (voor degene die dat nog niet doen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liest op 90 graden ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koken die hap, appelmoes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
want je zou van een appel nog de mexicaanse griep kunnen krijgen!!
Als je zelf een appel in vieren snijd, ben je de eerste die een stuk vasthebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen :)
Als je bijv. frambozen, aardbeien of druiven koopt wel wat minder, omdat ze in de doosjes neer worden gezet (in de supermarkt) en door de doosjes heen worden bekeken. Maar dit is ook fruit wat minder vaak gewassen wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel en nog 1 meer als jij het weer neerlegt,omdat het er bij nader inzien toch niet lekker uit ziet,