Hoe veel mensen hebben een stuk fruit al in hun handen gehad voor jij het, als consument, vasthebt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ai... ik vraag me af of ik ooit nog fruit kan kopen zonder aan deze vraag te denken.... Hoe dan ook: Ik denk gemiddeld een stuk of 20 mensen. Inderdaad de plukkers, de verpakkers, de tussenhandel, de vakkenvullers, de mensen die besluiten dat het andere appeltje toch net iets lekkerder in de hand ligt... of toch die andere of toch.... Mmmmm... Ik koop de volgende keer wel appelmoes geloof ik... verhit tot 100 graden :)

Gemiddeld 5, 1 - bij het plukken 2- bij het uitsorteren 3 - bij het inpakken 4 - bij het uitpakken en in de schappen te leggen. 5 - bij de kassa

Het antwoord van antwoordman zit volgens mij wel goed,alleen als ik zie hoeveel mensen een appel vastpakken,voelen bekijken,er in knijpen en alles meer, en dan weer terugleggen,kom je soms wel aan 15 keer.

Als je zelf een appel in vieren snijd, ben je de eerste die een stuk vasthebt.

Veel mensen :) Als je bijv. frambozen, aardbeien of druiven koopt wel wat minder, omdat ze in de doosjes neer worden gezet (in de supermarkt) en door de doosjes heen worden bekeken. Maar dit is ook fruit wat minder vaak gewassen wordt.

42

Heel veel en nog 1 meer als jij het weer neerlegt,omdat het er bij nader inzien toch niet lekker uit ziet,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100