Om gespierd te worden moet je vooral veel eiwitten binnen krijgen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Denk bv aan vis, noten, kip, kwark etc...
Naast intensief sporten in belangrijk om hiervan veel en vaak op een dag te eten. Wat ook een aanrader is is als je gespierder wilt worden zijn eiwit-shakes na je work-out. Allemaal ter bevordering van spierherstel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor spieropbouw heeft een mens veel proteinen(eiwitten) nodig, die zitten onder anderen in eieren, vlees, noten, melkproducten en vis.
om daadwerkelijk spieren op te bouwen zal je toch echt moeten trainen, en helaas is er geen voedsel waar je sportief van wordt
12 jaar geleden
Met alleen op eten letten kun je niet gespierd worden.
Zoals in de andere reacties al genoemd is veel eiwitrijk voedsel eten een must. Daarnaast suikervrij en vetvrij eten.
Het beste is om wat om de 2/3 uur eten om je stofwisseling op peil te houden. Je zult om gespierd te moeten worden, zeker 3 keer in de week moeten fitnessen aangevuld met cardio training.