word je nog ooit ongesteld als je het al heel lang niet meer bent geweest door ondervoed zijn zonder de pil?

ik heb een eetstoornis gehad, en twee maanden voordat ik weinig begon te eten was ik al niet meer ongesteld. ik ben het wel al eerder 2 x geweest hiervoor, maar toen kreeg ik een eetstoornis voor c.a 4 maanden, sinds 3 maanden eet ik weer goed, maar ben nogsteeds niet ongesteld. word ik ooit nog ongesteld zonder behulp van de pil? want ik hoorde dat je door de pil aankomt en dat wil ik niet :(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Door ernstig ondergewicht kan je onvruchtbaar worden, maar stel deze vraag aan de mensen om je heen zoals de huisarts, GGD, of je ouders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij weer normaal eet en de natuur zijn gang laat gaan zul je echt op den duur weer gaan menstrueren. Maar het kan enige tijd duren, dat is niet raar. Je lichaam moet er aan wennen om weer gewoon te functioneren.
Amadea