Welke functie heeft deze 'tang'? Schaarmechanisme met halve bollen aan uiteinde. Schaar 'dicht' = hele bol. Halve bollen hebben elk een gat.

Lijkt op keukengerei, maar voor het ontpitten van olijven of kersen is de bol veel te groot. Ook ontbreekt het staafje om de pit weg te duwen. Een ijsschep lijkt onlogisch met zo'n gaten in de halve bollen. Op de zijkant staat duidelijk 'Italy'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar krijg je dan geengehakt ballen met armpjes zeg ik maar want het gaat tog ook door die gaten!?!?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Typisch taalgebruik. Woon je in de Randstad?

Antwoorden (1)

een gehaktbaltang (zie link)
http://koken.blog.nl/culi-genieten/de-testkeuken/2011/09/02/gehaktbaltang-de-testkeuken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een geinig ding, ik had hem nog nooit gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit van gehoord.
Hoe kom je er op.
Plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lui mensen tang. Een goede gehaktbal draaien is vele malen leuker en lekkerder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, dat is 'm! Well done! Weer iets geleerd! Dank voor je antwoord en link.