Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kheb gedronke maar kan niet pitte wat moek nu doen om in slaap te valle?<

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
763
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is gelukt,denk dat ie wel slaapt nu
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ssssst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slaapze
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
trouwen GV !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeiemorgen. Ik kan me niet herinneren dat ik dit heb gepost. Maar er zitten zeker goeie tips bij voor de volgende keer. Bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

stel je een fiets voor... en ga alle details in gedachte af. van het stuur tot het schroefje van het bewegende deel van de koplamp.

bij mij wil het wel is werken als ik echt niet kan slapen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Punt 1: eerst ff plassen, baktje mee en je nest in. Schaapjes tellen, ook de dubbele, slaap lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga Goeievragen lezen , pagina voor pagina , van recent tot 1 week oud en halverwege slaan je ogen dicht ..
( wel álle vragen en antwoorden lezen , vooral de niet zo interessante )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle getallen van 1 tot een miljoen uit gaan schrijven in letters. Dan kan je ook nog een nieuw werledrecord halen ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niet verslappen en gewoon blijven doordrinken...op een gegeven ogenblik val je vanzelf van je stoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oogjes toe en snaveltje dicht,ook op GV!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste is om absoluut niets te doen. Als je dat lang genoeg volhoudt, val je vanzelf in slaap.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
Een halve liter melk drinken...dat buffert de alcohol. Dan even TV kijken en later gaan slapen. Gaat vanzelf.
Of: halve liter chocomelk drinken en overgeven. Als je daarna tot rust bent gekomen wordt je vanzelf moe.

Slaap lekker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou beginnen met het uitzetten van de computer en daadwerkelijk in bed gaan liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de namen van GV deelnemers te tellen en voor te stellen,met hun pictogram,ik heb het laatst ook gedaan en het heeft mij wel geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding