waarom zit er op de MacFlury zo'n rare dop?

het is helemaal niet handig!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag +
Vraag het mezelf ook altijd af, ik haal hem er áltijd vanaf.

Het beste antwoord

Dat is tegen het spetteren als ze de McFlurry maken.

Ze doen eerst het ijs in het bakje, dan de nootjes erop (of iets anders, afhankelijk van de smaak die je koos), dan die dop er op.

Vervolgens steken ze de lepel in het bakje met de achterkant van de lepel in een machine (daarom is die lepel langs achteren open en vierkant) en dan wordt het ijsmengsel doorgeroerd. Als die dop er niet op zou zitten, kan de helft er uit vliegen.

Maar ik ben het met je eens, die dop is onhandig, ik haal die er altijd gelijk af.

Toegevoegd na 40 seconden:
Als je kijkt langs de binnenkant van de dop, zitten er meestal allemaal spettertjes ijs op.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat heeft met handig niet zo veel te maken,
maar wel met marketing, reclame, verkoop.

Door die dop ziet de beker er een stuk groter uit,
dan lijkt het misschien of je ook mee inhoud hebt.

Voor de rest heeft iemand bepaalt dat het er
leuk uitziet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die rare dop zit erop omdat er steeds egeltjes bleven zitten in die oude dop
nu heeft mcdonald de deksels zo gemaakt dat deze dieren die ook dol zijn op de mac flurry er niet meer in kunnen kruipen en zo onnodig sterven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat gebeurt helaas niet
grootste langs de weg vervuiler nr 1
macdonald rommel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eh, lijkt me sterk, al vanaf dat de Flurry geintroduceerd was zit er zo'n dop op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/4777/McDonalds_bedreigt_egel_niet_meer.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan neem ik eerder aan dat ze het over het bakje zelf hebben dan over het dekseltje. Het dekseltje is al sinds de introductie van de flurry's (ergens rond 2000) niet gewijzigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier in italie wel onze deksels zijn veel anders dan in nl
Wel handig als je in de auto zit?
Het laatste wat je wilt is dat er iemand over een hobbel rijd en je half gesmolten softijs over de rand heen floept.

(Ik kan me voorstellen dat het zo werkt als die deksel op de koffie.)

Ik weet trouwens niet of de deksel er na het mixen op word gezet, maar de lepel is zo raar omdat ze die gebruiken om de Macflurrie mee te roeren! Dan hoeven ze geen dingen of machines schoon te maken voor ze de volgende doen.

Als die dop er tijdens dat mixen er al op zit (wat ik trouwens wel denk) Dient hij om ervoor te zorgen dat tijdens het mixen de hele boel niet onder spettert met ijs :)