Wat eten astronauten als ze in de ruimte zijn?

Ik heb wel eens gehoord dat ze een soort (heel erg) energierijke koekjes eten, zodat ze niet te veel gewicht kwijt zijn aan voedsel in hun raket. maar ik weet niet of dit klopt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Die Nederlandse astronaut vertelde laatst,
dat ze vooral gedroogd voedsel eten,
wat met water wordt aangemaakt.

Voordat de reis begint, kunnen ze verschillende soorten van dat voedsel testen, zodat ze mee krijgen wat ze lekker vinden.

En hier vind je nog meer informatie.

http://www.rehon.nl/Rehon18.01.htm

Toegevoegd na 41 seconden:
In het ruimtestation en de Shuttle is een keuken, "Galley" genoemd, met een multipurpose uitrusting waarop centraal alle voedsel kan worden klaargemaakt. Vast voedsel kan worden gemengd met water en vervolgens verwarmd in een oven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat klopt Dat zijn super kalorie rijke koekjes Ze zijn niet echt super smakelijk maar acht is echt wel eetbaar hoor. Maar eet er maar niet te veel van en helemaal niet als je het niet nodig hebt,want je komt er gigantisch van aan juist omdat er zoveel kalorieën in zitten.
Ik heb er ook een paar gekregen ,toen werd me dat verteld Ik kreeg ze tijdens een studie dag of mee loop dag op de vliegbasis en het werd me door een militair verteld