Ik zou eens langs een boerderij fietsen en vragen of je daar een litertje verse melk mag kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Super de Boer aan de Geertjesweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dan krijg je melk "vers uit de fabriek".
En geloof me dat smaakt heeeeel anders dan wanneer je ze bij de boerderij haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of bij AH op de Stadsbrink...
Bijna iedere boer wil je wel een paar liter melk verkopen.
Wel tijdens het melken naar toe gaan, dan weet je zeker dat je hem treft. Rond 17.30 uur.

Er zijn ook speciale boerderijen die melk, yoghurt, boter en kaas verkopen. Als hobby erbij. Dan zou je moeten googelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een boer misschien?????? Duh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
slimmie-