Hoe haal ik op een makkelijke manier mijn olie uit de frituurpan??

Ik heb er laatst een gekregen ben er erg blij mee maar ik weet dus niet hoe je het frituurvet er op een makkelijke manier uit moet halen. Kon ook geen andere soortgelijke vraag vinden hiertussen.
Mijn friruurpan is trouwens van bestron, gewoon een b-merk geloof ik...

Weet jij het antwoord?

/2500

Als er geen afvoerslangetje aan zit dan zul je het over moeten gooien en dit doe je meestal door de lege flessen van olie te bewaren en het daarin over te gieten als je je olie moet verversen. Neem een trechter,doe dit in de lege fles en giet het geheel zo voorzichtig over in de fles.

Als het hard vet is even aanzetten tot het vet een beetje smelt en dan de pan leeggieten in een bak. Toegevoegd na 1 minuut: Net als het vorige antwoord, giet ik het daarna ook over in lege flessen. Toegevoegd na 2 minuten: Of in de lege verpakking van het nieuwe vet, wat uiteraard alleen kan als het vloeibaar vet is. :-)

je hoeft niet elke keer je frietuur vet te verschonen dat heeft geen zijn en als het wel moet spoel het gewoon door de plee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100