Hoe lang kan je zelfgemaakte Tiramisu bewaren?

Het is een heerlijke tiramisu geworden ( dat wil zeggen, ziet er afgrijselijk uit maar smaakt erg lekker ) Er zitten als ingredienten oa rauwe eieren in. Ik heb het donderdag gemaakt en vraag me af of ik het zondag nog kan eten. ( dan komen er toevallig gasten )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
26.2K

Het beste antwoord

Ja zondag is wel het max.
Als ik tiramisu maak op donderdag eet ik het pas de volgende dag, want dan heeft alles goed ingetrokken enzo en dan houd ik nog 3 dagen aan, dus tot en met zondag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In'n schoon bakje afdekken met folie of deksel en in de koelkast
Dan blijft het wel aantal dagen goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 3 dagen (in de koelkast afgedekt met keukenfolie)als het waterig gaat worden is de smaak stukken minder en voor mij een teken om er afscheid van te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin maak het ook wel eens, maar 2 dagen is echt het max, vergeet niet dat er rauwe eieren in zitten! Je wil toch niet dat de gasten ziek van jouw eten worden he?