Is Biologische rauwe honing gezonder dan agave siroop en ahorn siroop?

En wordt je er ook minder snel dik van?

Toegevoegd na 3 dagen:
Dus kokosbloesemsuiker of palmsuiker zijn de meest gezonde zoetstoffen die je kunt kiezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

agave siroop bevat 93% fructose en word eerder om gezet in buikvet al heb agave een lage glycemische index en ahornsiroop heb ge milde glycemische index van 54 en bevat minstens 32 % fructose maar ahornsiroop is niet rauw al is honing rauw bevat alle levende enzymen maar te veel is te veel honing verhoog te snel je suikerspiegel waar dor je bloedsuiker te snel naar beneden gaat dat je weer snel honger heb maar je heb wel een manier om de snelle suikers beetje af te remmen in honing kokosolie maak van snelle suikers trage suikers en verlaag de glycemische index en eiwit vertraagd ook de suikers van snelle suikers en als je echt iets gezonds zoek wat beter is voor je suikerspiegel dan zou ik voor kokosbloesemsuiker gaan of palmsuiker en is ook heel natuurlijk die kan je ook in rauw krijgen bij de whole food winkels.

Ja ik kijk geheel naar een product kokosbloesemsuiker of palmsuiker heb glycemische index van 35 wat in houd dat lichaam minder minder insuline aan moet maken producten met hoge glycemische index verhoog je suikerspiegel en waar snel verteerd word en dat je binnen half uur weer honger aanval heb en kokosbloemsuiker bevat vooral 89 % sucrose En heb een goeie PH waarde en veel vitamine en mineralen bijna alles wat van kokos word gemaakt is goed ik heb echt verschillende soorten suikers geprobeerd. van rietsuiker naar honing van honing naar agave en van dat weer naar ahornsiroop of inulin maar daar krijg ik buik krampen van en ook oersuiker geprobeerd en mesquite zoetig poeder geprobeerd als ik iets lekkers wil makken de basisch is gewoon mesquite poeder lucuma en vanille palmsuiker en met mate rauwe honing