Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Naast de Albert Heijn, is deze ook verkrijgbaar bij de Jumbo. Op de slagerij-afdeling bij het rundvlees ligt een kant en klaar pakketje met ossenhaas, kaas, dressing en pijnboompitjes. Maar vers is allicht het lekkerst, en als je je slager een beetje vriendelijk aankijkt lijkt het me toch niet zo'n geweldige moeite om de ossenhaas ietsjes dunner te snijden. Zou je nu helemaal geen ossenhaas naar je zin kunnen krijgen, denk dan eens aan een alternatieve carpaccio van bijvoorbeeld rauwe tonijn of zalm of een vegetarische versie van geschaafde plakjes biet met verbrokkelde geitenkaas en wat walnoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de Aldi is nog lekker ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Albert Heijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het 'restaurant' van de Ikea kun je voor ik meen €3,95 een acceptabele carpaccio kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb afgelopen zaterdag carpaccio besteld bij een restaurant in gelderland daar was hij maar 8 euro vind ik persoonlijk meevallen. Nu dat het weer richting einde jaar gaat hebben veel supermarkten het ook in de aanbieding. laatst ook bij mij bij ah maar dat is wel een franchise ondernemer. je zou op inet de reclame folders van supermarkten bij jou in de buurt kunnen bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding