Naast de Albert Heijn, is deze ook verkrijgbaar bij de Jumbo. Op de slagerij-afdeling bij het rundvlees ligt een kant en klaar pakketje met ossenhaas, kaas, dressing en pijnboompitjes. Maar vers is allicht het lekkerst, en als je je slager een beetje vriendelijk aankijkt lijkt het me toch niet zo'n geweldige moeite om de ossenhaas ietsjes dunner te snijden. Zou je nu helemaal geen ossenhaas naar je zin kunnen krijgen, denk dan eens aan een alternatieve carpaccio van bijvoorbeeld rauwe tonijn of zalm of een vegetarische versie van geschaafde plakjes biet met verbrokkelde geitenkaas en wat walnoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de Aldi is nog lekker ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Albert Heijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het 'restaurant' van de Ikea kun je voor ik meen €3,95 een acceptabele carpaccio kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb afgelopen zaterdag carpaccio besteld bij een restaurant in gelderland daar was hij maar 8 euro vind ik persoonlijk meevallen. Nu dat het weer richting einde jaar gaat hebben veel supermarkten het ook in de aanbieding. laatst ook bij mij bij ah maar dat is wel een franchise ondernemer. je zou op inet de reclame folders van supermarkten bij jou in de buurt kunnen bekijken.