Wat is dit nu eigenlijk? (chinees eten)

Ik eet vaker wat van de chinees, in een familie pakket zit dan vanalles wat.

Alleen zit er altijd iets van vlees(?) in, dat zijn kleine klompjes.

Weet iemand wat dit is?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe ziet het vlees eruit? Is het rood geroosterd vlees, of balletetjes met deeg erom? Of anders?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjah dat is moeilijk te zeggen, geen balletjes, echt klompjes. Het is natuurlijk donker van de saus. Verder kan ik er niet meer over zeggen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even aan de Chinees zelf vragen ?

Het beste antwoord

Bedoel je misschien pang sit (w,s, niet goed gespeld)? Dat is een klompje vlees in een knapperig deegje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het blokjes zijn dan is het tahou
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee geen gesneden blokjes, het lijkt echt bij elkaar geduwd
Bedoel je babi pangang? Krokant gebakken varkensvlees in reepjes (klompjes?) in een zoetzure rood/bruine saus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk Koe Loe Yuk

Toegevoegd na 1 minuut:
vlees in een jasje van deeg..gefrituurd en dan overgoten met zoetzure saus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je Babi ketjap bedoeld.
Dat zijn kleine stukje gestoomde kip,ik marinade van ketjap,en andere kruiden zijn gelegd,door het stomen krijg je van die vaste klompjes vlees.
Je ziet het vaak bij chinese rijsttafels.