Je kunt de Yam wortel online kopen op onderstaande link:

http://www.pippin-international.com/a-13949039/kruiden-u-w/wilde-yam-wortel-25-gram-artnr-01krg2163
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij wordt veel gebruikt in de vegetarische keuken en is meestal verkrijgbaar in biologische en speciaal winkels.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weet niet of er zo`n winkel bij jou in de buurt is anders zou ik eens proberen in goede en echte groentewinkel in de buurt.
Dus niet in een supermarkt.
12 jaar geleden
Of nog beter als je nou gewoon naar Rotterdam gaat (ik wete niet of het dichtbij voor je is) en je stapt bij de maashaven uit en loopt naar de markt kan je het gewoon op de markt halen. als het ver weg voor je is dan moet je niet de "nederlandse" markt nemen maar naar eentje gaan meer gericht op buitenlands eten/mensen enz.

succes met vinden^^