Waarom staan op de meeste biologische producten die je warm kunt maken geen gebruiksaanwijzing?

Ik vind nogal vervelend dat niet op alle biologische producten er op staat hoe je het toebereiden moet,weet iemand hoe dat komt?of waarom dat niet er op staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze gaan ervan uit dat je weet wat je koopt, dus ook weet hoe je dit moet bereiden.
Als je je waren bij een 'echte' winkel (niet de grote ketens die je vaak alleen maar teveel laten betalen) koopt of op de markt staat het er ook niet op. Het pure product is wat ze verkopen, en daarna mag je zelf weten wat je ermee doet, geen voorgekauwde happen dus.
Gelukkig zijn er genoeg kookboeken en het internet om te weten wat je allemaal met je voedsel kan maken. dat maakt het voor ons allemaal gemakkelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat het vaak alleen de producten zijn en meer niet - op pakweg een pompoen zit geen etiket hoe die te bereiden.
Koop een kookboek of zoek je product op op een kooksite.