Wat voor eten zou ik kunnen kopen zoals Weetabix, om mijn spijsverteringsstelsel gezond te houden en genoeg te hebben tot de volgende maaltijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Een bruine bol met kaas bijvoorbeeld.
Zelf ben ik niet van dat soort tussendoortjes eerlijk gezegd.
Om je spijsvertering gezond te houden is het eten van zoveel mogelijk natuurlijke producten echt het allerbeste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
=+ prima antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
muesli. Net als weetabix vezelrijk, maar wel met meer verschillende inhoud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je toevoeging Diveres.
Een banaan.
Een appel.
Een peer.
Een volkoren beschuit met jam.
Een krentenbol.
Een mueslibol.
Een bekertje yogurt.

Je spijsverteringskanaal blijft gezond als je goed en afwisselend eet en voldoende vezels neemt en
vooral voldoende water drinkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zuivel met fruit