Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

snoepen is ongezond maar wanneer kan je het best snoepen bv in het weekend maar dan bedoel ik gwn een chocola of chips ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

Dan moet je de calorieen vergelijken. Ik weet uit me hoofd dat een klein zakje Lays-chips 151 caloriën heeft, maar wel een hoog vetpercentage.
Van chocola weet ik het niet uit me hoofd, maar zo kun je een beetje vergelijken.
Maar het beste is natuurlijk ipv chips of chocola een appel te nemen, vult er goed en is ook lekker/gezond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een uur voor het tanden poetsen, dan is het in ieder geval niet zo schadelijk voor je gebit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe sochtends, dan ben je de hele dag nog bezig en verbrand je meer van deze calorien dan wanneer je savonds op de bank een zak chips eet en daarna naar bed gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snack gezond neem een appel !maar als het toch moet ! Na dat je wat gezond's hebt gegeten ,dan snoep je niet zo door ,dus niet voor het avond eten dan hebje honger dan is zo de Fam zak chips op . Chocolade heeft op veel goede eigen schappen ,alleen die calorieën ,zijn niet zo Oke. misschien vlak vr de sport ,een vergadering ,na het ontbijt .en ja dan wel weer tanden poetsen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk niet zozeer dat je dik word van teveel kcal maar te veel verkeerd voedsel chips word in zonnebloemolie gebakken bevat veel mov en op moment dat je dat hoog ga verhitten komt er transvet in en dat ga ook nog eens oxideren als er in chocolade melkpoeder zit bevat vaak transvet. en zoals gebrande noten als je omega 3 6 is super gezond als koud bereid is maar als je het gaat verhitten komt er transvet in omega 3 en 6 is niet bestand tegen hoge verhitting. ik maak zelf gemaakte chocolaatjes dat ik weet dat niet geraffineerd is of gebleekt en dat niet oxideert dat geen transvet in komt en suiker met glycemische index.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing