Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een verschil tussen het eten van een perzik uit de koelkast/perzik uit de fruitschaal? (zie uitleg)

Ik heb gisteren perzikken gekocht en had ze gelijk in de koelkast gedaan, heb er juist 1 gegeten, maar de smaak was minder. Nu lees ik dat de smaak van perzik inderdaad minder wordt als je ze in de koelkast bewaart. Mijn vraag is: verandert dit iets aan de vitaminen of calorieën in perzik?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

uit de koelkast blijft meestal verser
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kouder,hoe minder smaak.het veranderd niets aan de vitaminen en of calorien. als je de perzik een uurtje voor het opeten uit de koelkast haalt,heeft hij/zij meer smaak.dat geldt voor bijna de meeste etenswaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De smaakvermindering is puur door de temperatuur van 't vrucht. Er verandert niets aan de vitaminen of calorieën.
Toen ik jou vraag las schoot me dit te binnen:“Anxiety is the dizziness of freedom.” het heeft niets met de vraag te maken maar is misschien leuk om het mee te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing