Kan ik de babymuisjes eten die mensen hun huisdier-slang ook te eten geven?

Laat staan al het andere dierenvoedsel dat je koopt in de supermarkt en de dierenwinkels?
Ik zou het eens in mijn leven wel willen eten, zo'n vacuüm gezogen muissie

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ook hier gaat weer op: The proof of the pudding, is in the eating.
Als je je er niet voor schudt, gewoon proberen. Maar je vindt het toch niet erg, dat ik niet mee doe?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The proof of the mouse... ;-)
Ik denk dat daar wel bacteriën in zitten,maar ze wel gewoon kan eten, net als kattenvoer en krekels is allemaal eetbaar, gaat alleen meer om de bereiding ( en je smaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker!
Maar wel goed doorbakken......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gerust je gang; niemand houdt je tegen. Maar of het lekker en hygiënisch is is vers twee. Ik had vroeger een kennis die al het voer dat hij voor zijn kat kocht eerst zelf probeerde, maar hij is dan ook in de psychiatrie beland; als patient wel te verstaan.

Smakelijk eten!
12 jaar geleden
zondag
12 jaar geleden
Ja die was hopeloos de weg kwijt in het leven.
Al het dierenvoer wordt ook gecontroleerd tijdens de productie, dus je zult er niet ziek van worden, of het lekker is, is weer iets anders. Het zal niet zo gekruid zijn als je van je eten gewend bent.
Ik hoorde van iemand die per ongeluk zo'n klein blikje kattenvoer aangezien had voor pate. het smaakte wel flauw, maar verder vond hij het niet vies.
En verder, waar wij hier onze neus voor ophalen, is ergens anders een delicatesse, eeeeeen ergens anders begrijpen ze onze smaakvoorkeuren niet. Het is maar waar je geboren bent
anneliez