Is het mogelijk om een rondleiding te krijgen in de heineken fabriek?

Het is namelijk wel mogelijk om een rondleiding te krijgen in de Grolsch fabriek.. maar ik kan niets vinden over de Heinenken fabriek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n fabriek noemt men een brouwerij.

Het beste antwoord

Weet niet of u hier iets aan hebt:
De Heineken Experience is een zelfsturende rondleiding; u bepaalt uw eigen tempo. Een bezoek duurt ongeveer 90 minuten. Inbegrepen bij de toegangsprijs zijn twee consumpties en een proeverij in de Heineken tasting bar.
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan wel de oude Heineken fabriek bekijken. Dit is de Heineken Experience te Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ook Heineken kent deze mogelijkheid

Toegevoegd na 27 seconden:
En wel bij alle vestigingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website is toch el een e-mail adres te vinden. Ik zou een mailtje sturen met de vraag die je stelde.