Hoelang blijft een cupcake goed???

In de koelkast

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang je niemands hersenen in kan slaan, zal die wel goed zijn ;)..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahah

Antwoorden (3)

Omdat de cupcakes vers worden bereid, kunnen ze prima een dag of 3 overleven zonder droog of hard te worden. Bewaar ze wel luchtdicht op een droge donkere plek. (volgens onderstaande bron). En koelkast drogen ze in uit volgens zeggen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze liggen al een week in de koelkast, denk niet dat ze nog goed zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, er zit natuurlijk een verschil tussen goed zijn en goed smaken. Je kan kijken of er schimmel opzit en zo niet gewoon even proberen? :P
Na een dag is-ie eigenlijk al uitgedroogd, na twee dagen niet lekker genoeg meer om te eten, maar nog niet bedorven. De derde dag kun je er vermoedelijk een ruit mee ingooien en zou ik het niet meer naar binnen werken.

In de koelkast kan het - zeker door het hoge vet- en zoutgehalte - wel even duren voor er daadwerkelijk schimmel op het cakeje komt, en op DAT moment zou ik het echt niet meer eten (al zul je er niet direct dood aan gaan).

Toegevoegd na 47 seconden:
In een luchtdichte trommel zal het cakeje niet uitdrogen en een dag of twee, drie lekker blijven. Maar je visite kun je het dan eigenlijk al niet meer voorzetten ; dat zou ik dezelfde of hooguit de volgende dag doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is meteen opeten dan zijn ze het lekkerst