Omdat het een zuivelproduct is, en die zijn in de regel niet onbeperkt houdbaar. En hoewel normale melkproducten zuur worden als je ze tot voorbij de houdbaarheidsdatum bewaart, is dat beslist niet hetzelfde als zure room. Niet gebruiken na de op de verpakking aangegeven datum dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat mensen het in de regel fijn vinden om alleen zure room te consumeren en geen zure room met als extra topping schimmel en mos.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen, koop een pak/beker zure room laat deze een maand of twee staan en ga deze dan gebruiken. Voila, u zult het resultaat proeven en gelijk antwoord op deze vraag hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarnaast zijn producenten van voorverpakte voedingsmiddelen in de wet verplicht er een T.H.T. op te zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zure room is een gepastueriseerd/gesteriliseerd product en bevat niet meer de normale levende melkzuurbacterien,waardoor het zuivelproduct niet alleen zuur word maar ook rot.
tevens is het een eu regel dat op levensmiddelen een tht datum staat.