Hoe heet dat cafe voor vrouwen, waar je je oude pumps ergens kan ophangen en andere kan pakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee maar ik ben erg benieuwd naar een antwoord van iemand dan ga ik er ook heen!! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de schoenenautomaat in een discotheek?

Het beste antwoord

Ik denk dat je restaurant Juuls bedoelt, in Amsterdam. In dat restaurant konden vrouwen in het najaar van 2009 kosteloos hun schoenen ruilen. De schoenen hingen aan een rek bij het toilet. Om diefstal tegen te gaan, hing er slechts één schoen. De andere schoen kreeg je mee als je de rekening had betaald. Je moest er dus wel eten! Ik weet alleen niet of het een tijdelijke acties was of dat ze dit altijd doen.

Zie ook http://www.missethoreca.nl/1078113/restaurant/restaurant-nieuws/RestaurantStuntMetSchoenenruilactie.htm