Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

La place broodjes?

Ik denk aan mijn lijn, en eet regelmatig, 1x a 2x per week bij v&d la place. Meestal een panini (bruin) met kruidenroomkaas, iemand enig idee hoeveel kcal/vet dit broodje bevat? Kan het nergens vinden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een vers pistoletje of panini van de bakker bevat ongeveer 105 kcal en 0 gram vet, maar als La Place met afbakbroodjes werkt dan betreft het 185 kcal en 1,1 gram vet (afbakbroodjes worden houdbaar gemaakt door vet toe te voegen.

Een portie kruidenroomkaas (ongeveer 30 gram op een broodje) bevat, afhankelijk van het merk en de soort, tussen 90 kcal en 100kcal en tussen 8,1 en 9,1 gram vet.

Jouw broodje met kruidenroomkaas, er vanuitgaande dat het vers is, bevat tussen 195 kcal (8,1 gram vet) en 205 kCal (9,1 gram vet).

Veel van deze informatie (per portie of per 100 gram) vind je hier: http://www.calorielijst.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het niet vers is kan het dus oplopen tot (185+100) 285 kcal en (1,1+9,1) 10,2 gram vet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik ga uit van 1 ruime portie. Als het er 2 zijn dan komt er dus nog 100 kcal en veel vet bij!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding