Is er in Amsterdam een winkel waar ze authentieke wokpannen verkopen?

Of in Zaandam?

Ik ken er wel 1 op de Geldersekade, maar daar kan je met de auto moeilijk komen, dus graag buiten het centrum.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit een grote o Aziatische keukenspullen-toko op industrieterrein Duivendrecht (aan de A10, afslag 11-Amsterdam-Amstel richting s111) tegenover de makro.

Holwha, een gezellige, grote winkel vol (Aziatische) keukenspulletjes en serviesgoed. Wokken, pannen, rijstkokers, professionele wokbranders, stomers, rode geluks lampionnen, envelopjes, wierrook, etc etc. Alles tegen scherpe prijzen. Voor de professional, maar ook voor particulieren heerlijk om eens rond te snuffelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ben er direct heen gegaan. Voor 17 euro ben je al klaar met een goede wok! Helemaal te gek.