Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand zich dood eten?

Dus gezond voedsel en niet iets wat bedorven was.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Kimath
12 jaar geleden
Volgens mij zou je door kunnen eten tot je maag knapt, maar dit weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, erten duurt misschien wat langer, maar drinken lukt in een dag! Er zijn 2 manieren, te veel water of te veel alcohol.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt je dood eten aan voedingsmiddelen uit de natuurwinkel, althans op termijn. Als je ervoor zorgt meer calorieën binnen te krijgen dan je verbrandt creëer je al overgewicht, om een voorbeeld te noemen. Erg eenzijdig eten, of een overmaat aan bijvoorbeeld vitamine A helpt ook. Met overdadig veel eten kun je je organen dermate overbelasten dat ze het begeven. Daar moet je wel even voor doorzetten. Helemaal irreëel was de film 'La grande bouffe' niet, als je het mij vraagt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met minder dan een neuslengte... Ik vond het een prachtige film maar ik hou wel een beetje van een dergelijke zwarte ondertoon met hier en daar toch wat symbolische humor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn inderdaad dingen waar je eigenlijk niet over nadenk als je gevarieerd eet, maar op deze manier zou je je dus letterlijk en figuurlijk dood kunnen eten.
dan je wel voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

Als je lange genoeg te veel eet en dit jaar in jaar uit doen wordt je heel dik. Hierdoor kan je hart het begeven.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ja zoals het toen der tijd in de film.

La Grande Bouffe gebeurt wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK DENK HET NIET EN ZEKER NIET WAT BEDORVEN IS
DUS NEE VOLGENS MIJ
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding