Zoals ik het vroeger heb geleerd maakten we twee kommentjes van deeg. Even in de vriezer totdat ze mooi komvormig bleven. Op elkaar zetten met het papiertje erin en dan op de laagste stand in de oven zetten.
Twas erg moeilijk om ze recht in de vriezer te krijgen want ze zakken continu in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook anders. Het is net een tuille. Je bakt het en zodra je het uit de oven haalt kunt je het koekje nog vormen. Dus snel het papiertje erin en dichtvouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol dat vroeg ik me ook af ik heb het gezien op Discovery channel het programma 'how things made' het is gwn een rondje deeg daar doen ze de wens in en zo word het ingedeukt en word het een wenskoekje Miss kan je het op YouTube vinden ik zal voor je kijken