Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je kruidnagels ivm wespen ,..kopen?

ik heb al veel gelezen dat een citroen met kruidnagels wespen op afstand houd., hoe precies doe je dit en helpt het echt..?

Toegevoegd na 18 uur:
Bedankt voor al jullie adviezen, heb gisteren gelijk wat citroenen en inderdaad kruidnagels kunnen kopen en vandaag neergezet..nu maar afwachten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In een grote supermarkt vind je kruidnagels bij de zakjes en potjes met specerijen. Je snijdt de citroen door midden en steekt er een paar kruidnagels in. Wat je ook kan doen is een bakje water met een scheut ammoniak. Beide methodes werken beter dan ze weg te proberen te slaan!
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor het advies, heb alles kunnen vinden en gekocht en vandaag klaar gezet..nu afwachten

Andere antwoorden (5)

Kruidnagel kan je bij de tuinen kopen maar ook gewoon bij de albertheijn.. Er zijn meerdere theorieën, in sinasappel steken, in citroen steken of in een bakje water doen. Naar mijn ervaring werkt het niet. Ik hoop bij jou wel! Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor jullie snelle reactie op mijn vraag, ik ga het in ieder geval proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad,bij mij werkt het ook niet.
Neem een citroen, snij hem door de midden (of in vieren) en druk er kruidnagels in.

Toegevoegd na 35 seconden:
kruidnagels kan je trouwens gewoon bij de supermarkt kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kruidnagels koop je gewoon in de supermarkt, citroenen ook. citroen volsteken met kruidnagels, geen idee of het werkt. Weet wel dat muggen niet van citroenlucht schijnen te houden, van wespen weet ik het niet
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Kruidnagels kan je gewoon in (bijna) elka supermarkt kopen. In een zakje of plastic bakje. Het is ook helemaal niet zo duur (vind ik ;-) )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kocht een paar jaar geleden in Twente een bakje gemalen kruidnagels en dat werkte uitstekend tegen wespen (en muggen).
Misschien dat het malen de geur nog beter laat uitkomen ?
Je zou het kunnen proberen of het verschil maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding