Waarom is de Kumato maar in één zaak verkrijgbaar? zie uitleg..

alleen bij de Lidl is deze regelmatig te koop.
ook bij de AH ben ik hem nog niet tegengekomen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

waarschijnlijk verkoopt het niet goed , want ook de lidl verkoopt dit niet vaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erg jammer want ik vind de delicate smaak verrukkelijk
Omdat Kumato tomaten simpel weg een grotere vraag is in het buitenland hebben , dan in Nederland.

Lidl heeft daarom ook voordeel omdat Lidl bijna in heel europa staat , dus kan er makkelijker ingekocht worden door Lidl.

Ze worden ook in Nederland gekweekt.

Ik weet wel bij de Lidl in mijn stad, dat ze zeer hard gaan , in één dag worden 4 a 5 dozen verkocht.

In nederland zijn ze gewoon wat minder bekend.