waar kan ik de donuts van vroeger kopen? deze waren goed vet en zaten in een verpakking met een amerikaanse vlag erop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

wij hadden ze altijd van Bas van der Heijden, 5 stuks in een kartonnen bakje met een amerikaanse vlag erop

lekker plakkerig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meen ze bij de aldi gezien te hebben,
Of bij de lidl tijdens te americaanse week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Ja, bij de Lidl. Daar heb ik ze ook gezien.
ik weet welke je bedoelt! ( denk ik ) De c1000 heeft ze soms en ook de Plus heeft ze soms. Maar ze zijn altijd supersnel uitverkocht. ( bij andere supermarkten heb ik ze nog nooit gezien )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik weet welke je bedoelt.
Wij kochten ze altijd bij de Edah.
Volgens mij 5 Donuts voor €1.99
Was wel een paar jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in amerika