Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik altijd wat te knabbelen hebben bij een film/tekenfilm?

Als ik niets eet bij een film/tekenfilm word ik gek! waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker blijven knabbelen joh!
We willen natuurlijk niet dat je gek wordt!Wel oppassen dat je niet heel dik wordt,hè?!;-))
Kimath
14 jaar geleden
Nee hoor, kun je niet gek van worden. Het is bij jou gewoon een gewoonte geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Effe kijken; Tom & Jerry, Bugs Bunny. Knaagdieren? Misschien toch maar eens Popeye proberen? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grappig hoorr -.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, met wat beschuit, een beetje nootmuskaat, wat room en als finishing touch een plak gekookt ei is spinazie best lekker. ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Oh dat heb ik ook altijd!
Mensen hebben vaak de neiging om <(onbewust) andere dingen te gaan doen bv. Snoepen tijdens een film tijdens een moment van rust. BTW is het ook gewoon lekker!
Dus snoepse! Tip: wissel ook eens af, bijv. Groente / rauwkost met een dipje of kleine bruscettas
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

omdat je dat gewend bent. Voor jouw gevoel hoort bij film iets knabbelen. Dat hebben veel mensen, als je op de popcornstank afgaat in de bios.
(Lees meer...)
anneliez
14 jaar geleden
Dit gebeurt eigelijk totaal onderbewust. Dit komt door reclames, zie bovenstaande antwoordt bij de bioscoop. Je ruikt het al als je daar binnenkomt en het wordt daar ook geadverteerd. Onbewust krijg je dan dus die trek naar popcorn.

Zie ook de reclames van m&m's you can't resist them.

Let ook goed op wat er in de films gebeuren, merken als coca cola en pepsi betalen ervoor om een acteur/actrice al is het voor 10 sec.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je jezelf dat aangeleerd hebt. En zo kun je het dus ook weer afleren, want je wordt niet gek zonder iets te eten bij een film, je moet er alleen even aan wennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
zo simpel is het idd, +
Gewoon leuk en gezellig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing